Ardo COF 2110 SAX [41/44] Servis

Содержание

2 SERWIS OBSEUGI TECHNICZNEJ PRZED SKONTAKTOWANIEM Sl Z SERWISEM OBStUGI Sprawdzic czy moznasamodzielnie wyeliminowac awarie pat rz Klucz do analizy awarii Uruchomic ponownie Iod6wk aby sprawdzic czy usungli Panstwo zaktocenie Jesli nie dato to rezultatu proszg ponownie wytaczyc urzadzenie I powtorzyc cata operacjg po godzinie JeSli lodöwka nie dzi ata dobrze lub w ogöle nie dziata zanim zwroca sig Panstwo o pomocdo obstugi technioznej w Panstwa interesie jest sprawdzic czy wtyczkajest dobrze wtozonado kontakte jest prad w przewodzie elektrycznym wyswietlaozzostal ustawionywtasoiwie drzwi sa dobrze zamknigte napiçcie zasilania odpowiada napiçdu urzadzen la 6 Jesli nadal nie daje to zadnych wynikéw proszg skontaktowac sig z serwisem obsfugi Nalezy okreslié typ awarii model urz dzenia numer na tablicy infonnacyjnej Nez se spojite se servisem Presvedctese zdanemuieteodstranitporuchusamifviz Jak odstranit poruchu Znovu zapnete spotrebic a presvedcte se zdaporuchatnra Je litomutak spotrebic opöt vypnöte azkousku po hodinS opakujte Jestliie spotrebic nefunguje dobre nebo nefunguje vubec overte si ve svemzajmu pred zavolänin do servisu ze zästrcka je sprävnö zasunutä do zäsuvky nedoslo к vypadku elektrickeho proudu displej je sprävnö nastaveny dve re jsou dobre zavtene napöti v napäjeci sti od povidä napeti spot re bice 6 V p rip add stale t rvaj ici poruchy zavolejte do seivisu Sdëlte typ poruchy model cislo typového strtku СЭ SERVIS Predtÿm ako zavolâte servis sko nt г о I ujte ci nedokâzete problém odstrânif sami p ozr te Prirucka na odstrahovanie problémov Spotrebic vypnite a znovu zapnite aby ste skontrolovali ci sa problém neodstrânil Ak je vysledok negativny znovu spotrebic odpojte оd elektrickej siete a zopakujte operâciu po uplynuti jednej hodiny Ak spotrebic nef unguje sprâvne al e b о dok on о a vôb e c predtÿm ako zavolate technika vo vlastnom zâujme skontr о I ujte ä je zâstréka sprâvne zasunutâ do elektrickej zâsuvky ci je elektrickâ si et pod napâtim ci je na displeji sprâvne nastavenie ci sa dve re zatvârajû sprâvne UA ci napätie siete zodpovedânapâtiu spotrebica 6 Ak je vysledok este stale negativny zavolajte servis Oznâmte druh poruchy model spotrebica vyrobné cislo ТЕХН1ЧНИЙ CEPBIC Перш н ж викликати прац вник в техннного серв су Перев 1рте чи можна самосийно усунути несправност див Як виявити несправносл Повторно ув мкнути обладнання щоб переконатися що проблема була вирциена Якщо результат негативний знову виключпъ холодильник повторпъ цю операц ю через годину Якщо обладнання погано працюс або не працое зовам передтим як викликати техн ка у Ваших нтересах краще перев рити чи штепсель добре сидитьу розетц с напруга у електромереж дисплей був встановлений правильно дверцята добре закрип напруга в електричн й мереж в дпов дас напруз обладнання 6 якщо результат продовжуе залишатися негативним зверн ться у Службу серв су Повщомте вид несправност модель фабричний номер СЕРВИСНА СЛУЖБА Пре него што контактирате сер в и сну службу Проверите да ли е могуке да отклоните сами неисправност видите Упутство за отклан ан е неисправности Пустите уре а поново у рад да бисте се уверили да е неисправност отклонена Уколико е резултат негативан исключите поново уре а и поновите операнду после едног сага Уколико уре а не функционише или уколико уопште не ради онда пре него што захтевате интервенции сервисног техничара савету емо Вам да у Вашем интересу проконтролишите да ли е утикач прописно утакнут у мрежну утичницу да ли има напона у мрежно утичници да ли е диспле правилно подешен 599 да ли се врата потпуно затвара у да ли напон електричне инсталаци е одговара напону ypeljaja 6 Уколико je резултат jo ш увек негативан контактира те сервисну службу Саопштите следеке врсту квара модел фабрички 6poj