Oleo-Mac G 53 TBXE ALLROAD PLUS 4 [45/60] Údržba тeхничeскоe обслуживаниe konserwacja

Oleo-Mac G 53 TBXE ALLROAD PLUS 4 [45/60] Údržba тeхничeскоe обслуживаниe konserwacja
105
Česky Pусский Polski
ÚDRŽBA ТEХНИЧEСКОE ОБСЛУЖИВАНИE KONSERWACJA
POZOR - Vždy vyměňujte šroub (A, obr.89) i s
podložkou (B).
POZOR - Používejte vždy originální nože se značkou
(obr.90).
SEŘÍZENÍ LANKA PRO OVLÁDÁNÍ POHONU (C, obr. 91)
V pfiípadû opožděného spínání spojky pojezdu seřiďte
otáčením nastavovacího prvku (A, obr. 91), po uvolnění dvou
matic (H), správné napnutí lanka.
Pokud jde o sefiízení lanka plynu, viz pfiiloÏen˘ návod
k pouÏití motoru.
SBĚRNÝ KOŠ NA TRÁVU
POZOR – Před sejmutím sběrného koše a před
čištěním otvoru pro vyhazování trávy zastavte
motor a odpojte zapalovací svíčku.
Pravidelnû kontrolujte, zda není sbûrn˘ koš ‰patnû
nasazen˘ nebo po‰kozen˘.
Kontrolujte, zda nejsou oka koše zanešená; je-li tomu tak,
umyjte koš vodou a nechte jej pfied opûtovn˘m
nasazením úplnû vyschnout.
JestliÏe budete pokraãovat v práci s po‰kozen˘m košem
nebo s košem se zanešenými oky, koš se úplnû nenaplní.
V případě, že použijete k práci vlhký koš, oka se snadno
zanesou trávou.
STRAHA: Doporučujeme bezprostřednĕ po dotyku
s opotřebovaným olejem umýt důkladnĕ ruce vodou a
mýdlem. Dbejte prosím při likvidaci starého oleje
odpovídajících pravidel ochrany životního prostředí.
Doporučuje se proto dopravovat olej v uzavřených nádobách
do sbĕrny použitých olejů. Použitý olej nevyhazujte mezi
odpadky a nelijte do kanalizace, odpadu nebo na zem.
ВНИМАНИЕ! - Всегда заменяйте также болт
(A, Рис.89) и шайбу (B).
ВНИМАНИЕ – Всегда используйте оригинальные
ножи с маркировкой (Рис.90).
РЕГУЛИРОВКА ТРОСА УПРАВЛЕНИЯ ТЯГОЙ (С, Рис. 91)
B случае позднего срабатывания сцепления произведите
регулировку натяжителя (A, Рис. 91) с тем, чтобы получить
правильное натяжение троса, предварительно ослабив
две гайки (H).
При регулировке троса газа обращайтесь к паспорту
двигателя.
ТРАВОСБОРНИК
ВНИМАНИЕ! Останавливайте двигатель и
отсоединяйте свечу перед тем, как снимать
травосборник и при очистке отверстия для
выброса травы.
Всегда проверяйте состояние травосборника на наличие
повреждений.
Если травосборник загрязнен, то промойте его с
помощью неагрессивных моющих средств и просушите
его, не надевая на косилку.
Мокрый травосборник при работе быстро забьется
травой и косилка не сможет наполнять его до конца.
Если же работаться выстиранным, но еще влажным
мешком, ячейки будут забиваться быстрее.
ПРИМЕЧАНИЕ: Утилизировать отработанное моторное
масло в экологически чистой. Желательно, чтобы
принести в закрытой посуде в местное отделение службы
для утилизации. Не выбрасывайте его в мусорный
контейнер, или вообще похоронить его в выхлопных
газах.
UWAGA - Należy zawsze wymieniać także śrubę
(A, Rys.89) i podkładkę (B).
UWAGA - Stosować zawsze oryginalne, odpowiednio
oznakowane ostrza (Rys.90).
REGULACJA PRZEWODU STEROWNICZEGO NAPĘDU
(C, Rys. 91)
W przypadku opóênionego sprz´gu, nale˝y przy
pomocy regulatora (A, Rys. 91) zapewniç w∏aÊciwe
napi´cie w przewodzie, przy czym nale˝y pami´taç o
wczeÊniejszym poluzowaniu dwóch nakr´tek (H).
Regulacja d∏ugoÊci linki gazu - patrz instrukcja
obs∏ugi silnika w za∏àczeniu.
ZBIORNIK ÂCI¢TEJ TRAWY
UWAGA - Przed wyjęciem worka lub przystąpieniem
do czyszczenia otworu wylotowego trawy należy
zatrzymać silnik i odłączyć świecę.
Okresowo sprawdzaç, czy zbiornik Êci´tej trawy jest
prawid∏owo zamontowany i czy nie jest uszkodzony.
Sprawdzaç czy otwory w zbiorniku nie sà zatkane, i, w
razie potrzeby, przemyç zbiornik wodà i pozostawiç do
wyschni´cia przed ponownym monta˝em.
W przypadku pracy z uszkodzonym zbiornikiem lub z
zatkanymi otworami, zbiornik nie mo˝e si´ ca∏kowicie
nape∏niç.
W przypadku pracy z umytym, lecz jeszcze wilgotnym
zbiornikiem, otwory si´ ∏atwiej zatykajà.
UWAGA: Ze zużytym olejem postępuj w sposób, który nie
zagraża środowisku. Zanieś go w szczelnym pojemniku do
najbliższej stacji benzynowej lub zakładu utylizacji. Nie
wylewaj oleju do ścieków, nie wyrzucaj do śmietnika i nie
wylewaj na ziemię.

Содержание

Скачать