Epson WorkForce DS-5500N [62/85] Help for users in north america

Epson WorkForce DS-5500N [62/85] Help for users in north america
Марка и модель используемого компьютера;
Название и версия используемой на компьютере операционной системы;
Названия и версии приложений, обычно используемых для работы.
Help for Users in North America
Epson provides the technical support services listed below.
Internet Support
Visit Epson’s support website at http://epson.com/support and select your product for solutions to
common problems. You can download drivers and documentation, get FAQs and troubleshooting
advice, or e-mail Epson with your questions.
Speak to a Support Representative
Dial: (562) 276-1300 (U.S.), or (905) 709-9475 (Canada), 6 am to 6 pm, Pacific Time, Monday through
Friday. График работы сервиса может быть изменен без предварительного уведомления.
Может взиматься плата за междугородний разговор.
Before you call Epson for support, please have the following information ready:
Наименование изделия
Серийный (заводской) номер вашего продукта EPSON
подтверждающие покупку документы (например, квитанция) и дата продажи;
конфигурация компьютера;
описание проблемы.
Примечание:
О технической поддержке другого ПО в вашей системе см. документацию к этому ПО.
Purchase Supplies and Accessories
You can purchase genuine Epson ink cartridges, ribbon cartridges, paper, and accessories from an
Epson authorized reseller. To find the nearest reseller, call 800-GO-EPSON (800-463-7766). Or you
can purchase online at http://www.epsonstore.com (U.S. sales) or http://www.epson.com (Canadian
sales).
DS-7500/DS-6500/DS-5500 Руководство пользователя
Служба поддержки 62

Содержание