Nord DRF 119 WSP [9/30] Возможные неисправности и методы их устранения

Nord DRF 119 NF WSP [9/30] Возможные неисправности и методы их устранения
52
UZB
Muzdan tushirish (eritish)ni quyidagi tartibda amalga oshiring:
- sovutgich uskunasini elektr tarmoqdan uzib qo’ying;
- muzlatish kamerasidan 11, 12-son savatlarni (B.1-rasm) va mahsulotlar solingan 10-son idishni,
muzlatish kamerasining tokchalari (polkalari)dan mahsulotlarni olib tashlang, ularni bir necha qavat
qog’ozga o’rang va salqin joyga qo’ying, chunki muzlatilgan mahsulotlarning haroratini oshirish saqlanish
muddatini qisqartirishi mumkin;
- muzlatish kamerasining eshigini ochiq holda qoldiring, 9-son tosiqchani gorizontal holatga kotarib
qoying.
Muzlatish kamerasiga issiq suv (60-70°C) solingan idish qoyish orqali muzdan tushirish (eritish)
vaqtini qisqartirish mumkin. Idish bug’lantirgichni shikastlamaydigan tarzda ehtiyotkorlik bilan
joylashtirilishi lozim.
7.4 Muzdan tushirish (eritish) yakunlangandan so’ng, muzlatish kamerasidan suvni gubka yoki
yumshoq salfetka yordamida olib tashlang va 5.2-bandga muvo q sovutgich uskunasining orastalanishi
(tozalanishi)ni amalga oshiring.
Muzlatish kamerasini pro laktika maqsadlarida besh-olti oyda eng kamida bir marta muzdan
tushirish (eritish), sovutish kamerasini esa – bir oyda eng kamida bir marta yuvish tavsiya qilinadi.
IZOH. 11 va 12-son savatlarni chiqarib olish uchun tiralib qolgunga qadar tortish va old qismini
biroz ko’tarib, shkaf ichidan chiqarib olish zarur. Savatlarning tushib ketishi oldini olish uchun ularda
qoshimcha mahkamlab qoyadigan moslamalar ( ksatorlar) nazarda tutilgan.
7.5 Sovutgich uskunasi uzoq vaqt elektr tarmog’idan uzib qo’yiladigan taqdirda, eritish, tozalash
ishlarini amalga oshirish va kameralarda noxush hid hosil bo’lmasligi uchun uskuna eshigini biroz ochiq
holda qoldirish lozim.
8.1 Sovutgich uskunasini qadoqlangan ko’rinishda tabiiy ventilyatsiyaga ega yopiq xonalarda, 70%
dan yuqori bo’lmagan nisbiy namlik sharoitida saqlang.
8.2 Uskunani qadoqlangan holda, har qanday turdagi yopiq transport orqali tik (vertikal) ishchi
holatida tashish zarur. Uskunani transport vositasi ichida ehtimoliy zarbalar va siljishlarni istisno qilish
maqsadida ishonchli mahkamlab o’rnating.
8.3 Yuk ortish-tushirish ishlarida sovutgich uskunasining zarbli yuklanishlariga yo’l qoyilmaydi.
8 SAQLASH VA TRANSPORT ORQALI TASHISH QOIDALARI
9.1 Sovutgich uskunalari kafolatli va texnik xizmat ko’rsatilishi bilan ta’minlanadi.
9.2 Mazkur foydalanish bo’yicha qo’llanmaning 10-bo’limida qayd etilgan tavsiyalarga muvo q
bartaraf qilishning imkoni bo’lmagan shikastlanishlar (nosozliklar) aniqlangan taqdirda, mahsulotni
sotgan savdo korxonasiga yoki sovutgich uskunalarini ta’mirlash boyicha ustaxonaga murojaat qilish
zarur.
9.3 Tovarlar kafolatli almashtirib berilgan yoki kafolatli ta’mirlash (xizmat ko’rsatish) boyicha
xizmatlar ko’rsatilgan iste’molchilarni hisobga olish tartibi va Ukraina Soliq kodeksining 140-moddasi
talablariga asosan, iste’molchi majburiy tartibda servis kitobchasidagi kafolat talonlarida (3- va 4-kafolat
namunalari) qayd etilgan o’zi haqidagi ma’lumotlarni taqdim qiladi.
9.4 DIQQAT! Kafolatli ta’mirlash va texnik xizmat ko’rsatish bo’yicha ishlar bir vaqtning ozida
bajarilgan taqdirda, faqat bitta talon olib qo’yiladi.
9.5 DIQQAT! Yolg’on chaqiruv chiqimlari iste’molchi tomonidan to’lanadi.
Mexanikni chaqirish sababi iste’molchi tomonidan foydalanish bo’yicha qo’llanma talablarining
bajarilmaganligi, o’rnatish shartlariga rioya qilmaganlik yoki nomuvo q foydalanish sharoitlaridan iborat
bo’lgan taqdirda (1.2-bandga qarang), chaqiruv va bajarilgan ishlarga servis xizmati preyskurantiga
asosan haq to’lanishi lozim.
9 TEXNIK XIZMAT KO’RSATISH
9
RUS
Оттаивание производите в следующем порядке:
- отключите холодильный прибор от электросети;
- удалите из МК корзины 11, 12 (рисунок Б.1), и сосуд 10 с продуктами, продукты с полки
МК , заверните их в несколько слоев бумаги и положите в прохладное место, т.к. повышение
температуры замороженных продуков может сократить срок хранения;
- оставьте дверь МК открытой, шторку 9 откиньте в горизонтальное положение.
Время оттаивания можно сократить, поставив в МК сосуд с горячей водой (60-70
0
С). Со-
суд следует устанавливать аккуратно, чтобы не повредить испаритель.
7.4 По окончании оттаивания воду из МК удалите с помощью губки или мягкой салфетки
и произведите уборку холодильного прибора в соответствии с пунктом 5.2.
МК рекомендуется оттаивать с профилактической целью не реже одного раза в пять-шесть
месяцев, мыть ХК - не реже одного раза в месяц.
ПРИМЕЧАНИЕ. Для извлечения корзин 11 и 12 их необходимо выдвинуть до упора и, при-
подняв переднюю часть, извлечь из шкафа. Для предотвращения падения корзин на них пред-
усмотрены дополнительные фиксаторы.
7.5 При выключении холодильника на долгое время следует выполнить оттаивание, уборку
и оставить двери прибора слегка открытыми, чтобы в камерах не образовывался неприятный
запах.
8.1 Холодильный прибор храните в упакованном виде в закрытых помещениях с есте-
ственной вентиляцией, при относительной влажности не выше 70 %.
8.2 Транспортируйте прибор в упаковке в вертикальном рабочем положении любым видом
крытого транспорта. Надежно закрепляйте прибор, чтобы исключить возможные удары и
перемещения его внутри транспортных средств.
8.3 При погрузочно-разгрузочных работах не допускается подвергать холодильный прибор
ударным нагрузкам.
9.1 Холодильные приборы обеспечиваются гарантийным и техническим обслуживанием со-
гласно сервисной книжки.
9.2 При обнаружении неисправностей, которые не удается устранить в соответствии с реко-
мендациями, изложенными в разделе 10 настоящего руководства по эксплуатации, необходимо
обратиться в торговое предприятие, продавшее изделие, или в мастерскую по ремонту холодиль-
ных приборов.
9.3 На основании требований «Порядка учета покупателей, получивших гарантийную заме-
ну товаров или услуг по гарантийному ремонту (обслуживанию)» и ст. 140 Налогового кодекса
Украины, потребитель в обязательном порядке предоставляет информацию о себе, указанную в
гарантийных талонах (формы 3- и 4-гарант) сервисной книжки.
9.4 ВНИМАНИЕ! При одновременном выполнении работ по гарантийному ремонту и техниче-
скому обслуживанию изымается только один талон.
9.5 ВНИМАНИЕ! Ложный вызов оплачивается потребителем.
Если причиной вызова механика является невыполнение потребителем руководства по экс-
плуатации, нарушение условий установки или несоответствующие условия эксплуатации (см.
пункт 1.2), вызов и выполненные работы подлежат оплате согласно прейскуранту службы сер-
виса.
10.1 Возможные неисправности и методы их устранения приведены в таблице 4.
ВНИМАНИЕ! Перед проведением работ по устранению неисправностей отключите хо-
лодильный прибор от электросети!
8 ПРАВИЛА ХРАНЕНИЯ И ТРАНСПОРТИРОВАНИЯ
9 ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ
10 ВОЗМОЖНЫЕ НЕИСПРАВНОСТИ И МЕТОДЫ ИХ УСТРАНЕНИЯ

Содержание

Похожие устройства