Kurzweil SP3X [75/78] Basic connections

Kurzweil SP3X [75/78] Basic connections
8-8
ГЛАВА 8

4. Выберите с помощью кнопки [Knob Mode] режим Zone Volume. Установите уровень громкости
ритмического рисунка с помощью регулятора 4. В данном примере установите в значение 100.
Рисунок 8-16
5. Повторное нажатие кнопки [Rhythm] вернет вас в режим Program.
Рисунок 8-17
Chapter 2
SP3 Getting Started
-2

Beforeconnectingthepowersupply,makesureyourSP3isoff.Afterthat,connecttheplug to
theACInconnectorontherearpanel.
For your safety, place the power supply somewhere dry and out of the way. Also, to prevent
overheating,donotcoverthepowersupplywithanything.
Caution:UseonlythepowersupplythatcomeswithyourSP3.
Usingadifferentpowersupplycancauseseriousdamagetoyourinstrument!
Figure22 ConnectingPowerSupply

TheSP3featuresbalancedleftandrightanalogaudiooutputs.Forthebestresults,usebalanced
cablestoconnecttobalanced,linelevelinputsonyourmixerorsoundsystem.
It isvery important to use proper type of cables. The cables should have 1/4inch stereo( tip
ringsleeve)pl
ugsononeendtoconnecttotheSP3andtheotherendofcableshouldhavethe
same1/4inchstereoplugsorXLRplugs.Usingbalancedcableswillgreatlyreducenoise.

1. Setthevolumelevelofyoursoundsystemtoitsminimum.Becautious!Notdoingsomay
causedamagetoyoursoundsystemsuchasspeakers.
2. Set
theSP3svolumeleveltoitsmaximum.
When you connect audio cables, make sure to turn down the level on your
soundsystem.
3. Adjustthevolumeofyoursoundsystemtotheappropriatelevel.
4. TheSP3hasaheadphonejackwhichduplicatesthesignalfromthemainoutputs.Plugging
into the headphone jack does not mute the other audio outputs. You can also use the
headphonejackasanunbalancedste r e olineleveloutput.Inthiscase,justconnectastereo
cablefromtheheadphonejacktoastereoinputonanysoundsystem.
AC Adapter (9VAC, 2.0A)
ПРИМЕЧАНИЕ: При редактировании тщательно прослушивайте тембры. Сравнение
отредактированных тембров с похожими тембрами в исполняемых по
радио и телевидению песнях – неплохой способ быстрее разобраться
с программированием.

Содержание