Husqvarna 5524ST [35/76] Если механический стартер замерз

Husqvarna 5524ST [35/76] Если механический стартер замерз
35
Чтобы запустить двигатель
Убедитесь, что кран подачи топлива (F) ОТКРЫТ.
Ваш снегоуборщик имеет как электрический стартер,
работающий от сети 220 Вольт, так и механический
стартер. Электрический стартер снабжен трехжильным
проводом и разъемом.
Убедитесь, что электросеть в вашем доме имеет
напряжение с заземлением.
ХОЛОДНЫЙ СТАРТ
1. Вставьте ключ (D) (Соединенный со шнуром
стартера) в отверстие для ключа
до щелчка. НЕ
ПОВОРАЧИВАЙТЕ ключ. Запасной ключ положи-
те в безопасное место.
2. Установите дроссельную заслонку (C) в положение
“FAST”.
3. Поверните рычаг воздушной заслонки (E) в поло-
жение “FULL”.
4. Нажмите праймер (T) четыре (4) раза если темпе-
ратура окружающего воздуха ниже -10°C (15°F), или
два (2) раза если температура находится между
-10°C (15°F) и 10°C (50°F). Если температура выше
10°C (50°F), нажимать праймер не
нужно.
ПРИМЕЧАНИЕ: Нажатие на праймер более рекоменду-
емого может привести к переливу топлива, что затруд-
нит запуск. Если это все-таки произошло, подождите
несколько минут прежде чем заводить двигатель и НЕ
НАЖИМАЙТЕ праймер.
5. Дерните резко ручку стартера (V). Не позволяйте
шнуру быстро сматываться обратно.
6. После того как двигатель завелся отпустите
ручку
стартера и плавно переведите рычаг воздушной
заслонки в положение “OFF”.
Дайте двигателю прогреться в течении нескольких минут.
Пока двигатель не прогрелся, он не сможет работать с
полной мощностью.
ТЕПЛЫЙ СТАРТ
Повторите шаги, описанные выше с воздушной заслон-
кой (E) в положении “OFF” НЕ НАЖИМАЙТЕ праймер (T).
Пред остановкой
Дайте двигателю поработать несколько минут для уда-
ления из системы возможной влаги.
Если механический стартер замерз
Если механический стартер замерз и не запускает дви-
гатель, выполните следующее:
1. Возьмитесь за ручку стартера и медленно вытяните
так много шнура сколько возможно.
2. Отпустите ручку стартера и позвольте ей свободно
намотаться обратно.
Если двигатель по-прежнему не заводится, повторите
указанные действия.
Mootori käivitamine
Veenduge, et kütusesulgeklapp (F) on avatud asendis
OPEN.
Teie lumepuhuril on tagasikeritav starterinöör.
KÜLMKÄIVITUS –
1. Sisestage turvasüütevõti (D) (Kinnitatud tagasikeriva
käivitustrossi külge) süütepilusse kuni see kinni klõpsab.
ÄRGE pöörake võtit. Hoidke tagavarasüütevõtit ohutus
kohas.
2. Viige drosselreguleerimise kang (C) kiirtööasendisse
“FAST”.
3. Pöörake õhuklapi juhtkang (E) täisavatud asendisse
“FULL”.
4. Vajutage kütuserikastuspumpa (T) neli (4) korda, kui
temperatuur on alla –10°C (15°F) või kaks (2) korda, kui
temperatuur on vahemikus –10°C & 10°C (15°F & 50°F).
Kui temperatuur on üle 10°C (50°F), pole pumpamine
vajalik.
TÄHELEPANU: Ülepumpamine võib põhjustada üleujutust,
mis ei lase mootoril käivituda. Kui te ujutate mootori üle,
oodake mõned minutid enne uut käivitamist ja ÄRGE kütu-
serikastuspumba nuppu vajutage.
5. Tõmmake tagasikeritavat starterinööri (V) kiiresti käep-
idemest. Ärge laske starterinööril tagasi joosta.
6. Kui mootor käivitub, vabastage tagasikeritava starter-
inööri käepide ja viige õhuklapi juhtkang aeglaselt suletud
asendisse “OFF”.
Laske mootoril paar minutit soojeneda. Mootor ei hakka
täisvõimsusega tööle enne, kui pole saavutanud tavalist
töötemperatuuri.
SOEKÄIVITUS –
Järgige ülalnimetatud samme, hoides õhuklapi juhtkangi (E)
suletud asendis “OFF”. ÄRGE vajutage kütuserikastuspumpa
nuppu (T).
Enne seiskamist
Laske mootoril mõned minutit töötada, aitamaks mootoril
niiskust kuivatada.
Kui tagasikeritav starterinöör on külmu-
nud
Kui tagasikeritav starterinöör on külmunud ja ei käivita moo-
torit, toimige järgnevalt:
1. Võtke kinni tagasikeritava starterinööri käepidemest
ja tõmmake nöör starterist aeglaselt välja nii pikalt kui
võimalik.
2. Vabastage tagasikeritava starterinööri käepide ja laske
sellel tagasi starterisse joosta.
Kui mootor siiski ei käivitu, korrake ülalnimetatud samme.

Содержание

Скачать