Digitech VOCALIST LIVE 5 VOCAL Инструкция по эксплуатации онлайн [36/44] 4816

Digitech VOCALIST LIVE 5 VOCAL Инструкция по эксплуатации онлайн [36/44] 4816
30
GTR TREM 12A
Demonstrates a guitar tremolo effect with reverb. Play around with
the speed and feedback parameters to customize your sound. The
harmony has unison, octave down and octave up voices.
12B
The same as Part A but with a 2 unison harmony on the lead vocal.
BLIND
BOYS
13A
Very gospel-like, and utilizes a 5th down, 3rd down, 3rd up and 5th
up. Including your voice, you have 5 part harmony. The lead vocal
ef fect is a bigger persona to give you a huskier older male vocal.
13B
Same as Part A but with a smaller persona.
TAKE 5 14A
Feels like a jazzy vocal group. Uses a 5th down, 3rd down, 3rd up,
and 5th up plus your voice to create 5 part harmony. It also uses
the musIQ Alt harmony variation feature to sound jazzier.
14B
The harmony changes to use a 3rd down, Unison and 3rd up plus
your voice. It keeps the musIQ Alt harmony variation as above.
BASS
ALTOS
15A
Covers the lower ranges of male vocals with an Octave down, 5th
down and a 3rd down from the melody vocal (your voice). Also
uses a stereo chorus effect on the guitar.
15B
Same as Part A only without the chorus effect on the guitar.
TENORS 16A
Covers the middle and higher ranges of male vocals with a 5th
down, 3rd down and a 3rd up from the melody vocal. Also uses a
mono chorus effect on the guitar.
16B
Same as Part A only the 3rd above harmony changes to a Unison.
LITE
WORLD
17A
Utilizes three part harmony (3rd above / 5th above) with a unison
vocal to help thicken your voice. Also uses a stereo chorus effect on
the guitar. Chromatic pitch correction is used.
17B
Uses a 3rd down and 5th above harmony with similar settings in
Part A.
CAN WE
STL
18A
This preset uses female backing vocals, a 3rd down (doubled) and
a 3rd above (doubled), and a stereo chorus effect on the guitar. Try
using it on the verses of a song. Chromatic pitch correction is used.
18B
Covers a higher vocal range with a 3rd above, 5th above and an
oc tave above. Also uses a stereo chorus effect on the guitar. Try
using this preset on the “la la la” part of a song.
ALT HRMNY 19A
Uses the ALT variation again with a 5th below, 3rd below, 3rd above
and 5th above, and some pitch and timing variations.
19B
Also uses the ALT variation but with 3rd below (doubled) and 3rd
above (doubled) for a thicker sound.
BIG
GOSPEL
20A
Offers a different variation of gospel backgrounds than the BLIND
BOYS preset. It doubles the 3rd below and 3rd above to fatten up
your sound. It also uses the bigger persona to give you a huskier
older male lead vocal. Chromatic pitch correction is used and a
tremolo effect is used on the guitar.
20B
Same as Part A but with a chorus effect on the guitar instead of
tremolo.
Эффект гитарного тремоло с реверберацией. Настройте скорость
и уровень обратной связи, чтобы получить неповторимое
звучание. Гармоники в унисон, на октаву выше и на октаву ниже.
Аналогично А, две гармоники в унисон с основным тоном.
Звучание чтения проповеди, гармоники на квинту ниже, на терцию ниже, на
терцию выше и на квинту выше. С основным тоном получается пять частей.
Для основного тона применяется эффект «большого человека», получается
голос старого человека.
Аналогично А, применяется эффект «маленького человека».
Ощущение игры джазовой вокальной группы. Гармоники на квинту ниже,
на терцию ниже, на терцию выше, на квинту выше, с основным тоном
получается пять частей. Для джазового звучания используется функция
изменения гармоник musIQ Alt.
Гармоники на терцию ниже, в унисон и на терцию выше и
основной тон. По-прежнему остается функция musIQ Alt.
Покрывается нижняя часть мужского вокала с гармониками
на октаву ниже, на квинту ниже, на терцию ниже основного
вокала (Ваш голос). Эффект стерео хоруса для гитары.
Аналогично А без эффекта стерео хоруса для гитары.
Покрывается средняя и верхняя часть мужского вокала с
гармониками на квинту ниже, на терцию ниже и на терцию
выше основного вокала. Эффект моно хоруса для гитары.
Аналогично А, но гармоника на терцию выше меняется на унисон.
Используется трезвучие (на терцию выше, на квинту выше)
с вокалом в унисон, чтобы «сгустить» Ваш голос. Эффект
стерео хоруса для гитары и хроматическая коррекция тона.
Используются гармоники на терцию ниже и на квинту выше
с похожими настройками как в части А.
Используется женский бэкокал, две гармоники на терцию ниже,
две гармоники на терцию выше и эффект стерео хоруса для гитары.
Попробуйте его для текста песни. Хроматическая коррекция тона.
Покрывается верхняя часть вокала с гармониками на терцию
выше, на квинту выше и на октаву выше. Эффект стерео хоруса
для гитары. Используйте пресет, когда поете «ла-лаа».
Вариация ALT с гармониками на квинту ниже, на терцию ниже, на
терцию выше, на квинту выше, а также изменения времени и тона.
Также вариация ALT, но теперь гармоники на терцию выше
и на терцию ниже дублируются, чтобы сгустить звучание.
Другая вариация хорового фона, в отличие от пресета BLIND
BOYS. Дублируются гармоники на терцию выше и на терцию
ниже, чтобы сгустить Ваш голос. Эффект «большого человека»
для получения основного голоса как у старого человека.
Хроматическая коррекция тона, эффект тремоло для гитары.
Аналогично части А, но вместо эффекта тремоло для
гитары используется хорус.

Содержание

Скачать