Digitech VOCALIST LIVE 5 VOCAL [35/44] Список пресетов

Digitech VOCALIST LIVE 5 VOCAL [35/44] Список пресетов
29
3RD ABOVE 1A
A simple 3rd above your lead vocal. Great for 60s duet folk songs.
Utilizes a stereo chorus effect for the guitar.
1B
Same as Part A but add a 5th up harmony voice.
3RD BELOW 2A
The same preset as #1 but now the harmony is a 3rd down from
the lead vocal.
2B
Same as Part A but add a 3rd up harmony voice.
CSN 3A
Contains three part harmony: your lead vocal and a 3rd and 5th
above to create a triad. Notice that VST GALS is used for the voice
style. Female vocalists should probably use VST GUYS to keep the
harmonies sounding natural and not too high.
3B
Uses a 3rd down and 5th up harmony with similar settings in Part A.
GOLD CHAN 4A
Models a studio vocal channel using the tube amp, compressor and
EQ to create a sound that will sweeten any vocal.
4B
The same as Part A but with Delay on the lead vocal. Try part A on
the verse and Part B on the chorus of a song.
GOLD PC 5A
Same as GOLD CHAN, but with chromatic pitch correction. This is
very useful for singers with less-than-perfect singing abilities.
5B
Similar to GOLD CHAN delay is used on Part B.
4 UNISONS 6A
Adds four harmony voices in unison to create a fat thickening effect.
6B
The same as Part A but two of the voices are changed to 3rd up
and 3rd down harmonies.
PC A
MAJOR
7A
Demonstrates major-scale pitch correction that can make even the
most vocally-challenged singers sound good. Set the key and scale in
the pitch correction row to match your song (this preset is set to A
Maj). The faster you set the rate, the harder it will be to sing off key!
7B
Same as part A but modulates the key to Bb Major.
GALS GUYS 8A
Uses a 5th down and a 5th up to create male/female harmonies.
8B
Same as Part A but with a stereo chorus effect on the guitar.
ACAPELLA
C
9A
Excellent for songs with multi-layered acapella harmonies and no
guide instrument. Features 5th down, 3rd down and 3rd up with
some Gospel styling to the voices. Harmony is scalic in C Major.
9B
Same as part A but modulates the key to F Major.
OTTOTUNE1 10A
Uses the Chromatic Pitch Correction to get that chart topping
sound best suited for Pop and R & B.
10B
Same as Part A but with 2 unison harmonies for thickening.
RADIO 11A
Combines a tube preamp with band limiting to create an old radio
lead vocal effect.
11B
Radio lead vocal effect combined with a unison harmony to create a
really unique sound.
Список пресетов
На терцию выше основного тона. Для дуэтных фолк-песен
60-х. Используется эффект стерео хоруса для гитары.
Аналогично А, добавляется гармоника на квинту выше.
Пресет аналогичен №1, но теперь гармоника на терцию
ниже основного тона.
Аналогично А, добавляется гармоника на квинту выше.
Содержит трехчастную гармонику: основной тон и на терцию
и квинту выше в трезвучии. VST GALS определяет стиля
тона. Певицам лучше использовать параметр VST GUYS для
сохранения натурального невысокого звучания гармоник.
Гармоники на терцию ниже и на квинту выше, настройки как в А.
Канал студийного вокала с ламповым усилителем,
компрессором и EQ, создается звук, смягчающий любой голос.
Аналогично А с задержкой в основном голосе. Попробуйте
применить часть А для текста и часть В для хоруса в песне.
Аналогично GOLD CHAN с хроматической коррекцией тона.
Полезен для певцов с немного несовершенным вокалом.
В части В используется задержка, похожая на GOLD CHAN.
Четыре гармоники в унисон для теплого «жирного» эффекта.
Аналогично А, но две гармоники заменены на гармоники на
терцию выше и ниже.
Коррекция тона в мажорной тональности, которая придает
приятное звучание даже пению человека с дефектом речи.
Выберите тон и лад в настройках коррекции для песни (пресет A
Maj). Чем больше установлен уровень, тем сложнее петь не в тон!
Аналогично А, но есть модуляция регистра в Bb мажор.
Мужские/женские гармоники на квинту ниже/выше.
Аналогично А, но с эффектом стерео хоруса для гитары.
Подходит для песен со сложными гармониками акапелла без
ведущего инструмента. Гармоники на квинту ниже, на терцию
ниже и на терцию выше со стилем Gospel. Гармоника в C мажор.
Аналогично А, но есть модуляция регистра в F мажор.
Хроматическая коррекция тона для создания отличного
звучания, которое подходит для поп-музыки и R & B.
Аналогично А с двумя гармониками в унисон для мягкого звука.
Комбинация лампового предусилителя с ограничителем
полосы для создания вокального эффекта старого радио.
Эффект радийного вокала, объединенный с гармоникой в
унисон для создания действительно уникального звучания.

Содержание

Скачать