Oleo-Mac Multimate [23/32] Filtr paliva pravidelně kontrolujte stav filtru paliva zanesený filtr způsobuje problémy při startování a snižuje výkon motoru chcete li filtr vyčistit vyjměte jej z otvoru na plnění paliva je li příliš znečistěný vyměňte jej obr 35

Oleo-Mac Multimate [23/32] Filtr paliva pravidelně kontrolujte stav filtru paliva zanesený filtr způsobuje problémy při startování a snižuje výkon motoru chcete li filtr vyčistit vyjměte jej z otvoru na plnění paliva je li příliš znečistěný vyměňte jej obr 35
55
Русский
Česky
Polski
UPOZORNĚ! - i údržbových pracích vždy
používejte ochranné rukavice. Údržbu neprovádějte, je-li
motor ještě teplý.
VZDUCHOVÝ FILTR
Každých 8-10 provozních hodin odklopte (popř. sejměte)
kryt (A, obr. 33) a vyjměte ltr (B). Vyčistěte pomocí
odmašťovacího prostředku Emak kód 001101009, umyjte
vodou a profoukněte z určité vzdálenosti stlačeným
vzduchem (obr. 34). Vyměňte vzduchový ltr, pokud je
silně zanesený nebo poškozený. Při nasazování ltru zpět
dbejte na to, aby těsně přiléhal k držáku ltru. Poškozený
ltr vždy vyměňte. Pokud je vzduchový ltr zanešen, motor
má nižší výkon a vyšší spotřebu.
FILTR PALIVA
Pravidelně kontrolujte stav ltru paliva. Zanesený ltr
způsobuje problémy při startování a snižuje výkon motoru.
Chcete-li ltr vyčistit, vyjměte jej z otvoru na plnění paliva;
Je-li příliš znečistěný, vyměňte jej (obr. 35).
MOTOR
Žebrování válce pravidelně čistěte štětcem nebo stlačeným
vzduchem (obr. 36). Nahromaděním nečistot na válci může
dojít k přehřátí, které je nebezpečné pro chod motoru.
UPOZORNĚNÍ: Pohonnou jednotku nikdy
nespouštějte, pokud nejsou všechny části připevněny na
svém místě, včetně krytu startéru.
Opravy setrvníku a spojky přenechte vyškoleným
technikům smluvního servisu, protože tyto díly mohou
při provozu prasknout a svými úlomky vás zasáhnout.
ОБСЛУЖИВАНИЕÚDRŽBA
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ Всегда надевайте защитные
перчатки во время выполнения действий по уходу за
оборудованием. Запрещается проводить данные работы
при неостывшем двигателе.
ВОЗДУШНЫЙ ФИЛЬТР
Каждые 8-10 часов работы снимайте крышку
(А, Рис. 33), тщательно вытряхните фильтр (В) Прочистите
обезжиривающим средством Emak код 001101009, промойте
водой и продуйте с некоторого расстояния сжатым воздухом
(Рис.34). Замените фильтр, если он сильно засорен или
поврежден. При загрязненном фильтре двигатель плохо
запускается и работает неустойчиво.
ТОПЛИВНЫЙ БАК
Периодически проверяйте топливный фильтр. Грязный фильтр
может затруднять запуск и снижать производительность
двигателя. Чтобы прочистить фильтр, действуйте следующим
образом: выньте его из горловины бака. Замените его (Рис. 35),
если он слишком грязный, или промойте в чистом бензине.
ДВИГАТЕЛЬ
Периодически чистите ребра цилиндра (рис. 36) щеткой или
сжатым воздухом. Вследствие загрязнения цилиндра может
произойти опасный перегрев двигателя.
UPOZORNĚNÍ: Křovinořez nikdy nespouštějte, pokud
nejsou všechny části připevněny na svém místě, včetně krytu
startéru.
Opravy setrvačníku a spojky přenechte vyškoleným technikům
smluvního servisu, protože tytoly mohou při provozu
prasknout a svými úlomky vás zasáhnout.
KONSERWACJA
UWAGA! - W czasie wykonywania czynności
konserwacyjnych należy zawsze nosić rękawice ochronne.
Nie wykonywać czynności konserwacyjnych, kiedy silnik jest
rozgrzany.
FILTR POWIETRZA
Co 8-10 godzin pracy, należy zdjąć pokry (A, Rys. 33),
oczyĺcić ltr (B) Oczyścić preparatem odtłuszczającym Emak
kod 001101009, umyć w wodzie i przedmuchać strumieniem
sprężonego powietrza z odpowiedniej odległości (Rys.34). Jeżeli
ltr jest mocno zatkany lub uszkodzony, wymienić go. Zatkany
ltr powoduje nieprawidłopracę silnika, zwiększa pobór mocy
i zmniejsza efektywnoĺć pracy.
FILTR PALIWA
Sprawdzać okresowo stan ltra paliwa. Brudny ltr utrudnia
rozruch i zmniejsza wydajność silnika. Aby oczyścić ltr, należy
wyjąć go z otworu wlewowego paliwa; w przypadku silnego
zanieczyszczenia, wymienić na nowy (Rys. 35).
SILNIK
Czyścić okresowo żebra cylindra pędzlem lub strumieniem
sprężonego powietrza (Rys. 36). Nagromadzenie się zanieczyszczeń
na cylindrze me spowodować szkodliwe przegrzanie się
silnika.
ПРЕДОСТЕРЕЖЕНИЕ: Никогда не пользуйтесь
машиной, если на ней отсутствуют какие-либо детали, в
том числе кожух стартера.
Поскольку детали могут сломаться и их части могут быть
опасно отброшены в сторону, необходимо поручать ремонт
маховика и муфты специалистам сервисной мастерской.

Содержание

Скачать