Efco ТТ183 16" [51/72] Vzdrževanje техническое обслуживание konserwacja

Efco ТТ183 16
123
57 58
Slovenščina Pуccкий Polski
VZDRŽEVANJE ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ KONSERWACJA
ZRAČNI FILTER – Po vsakih 8 urah delovanja odstranite pokrov
(A, Sl. 53) in pred lter (B).
Nato odstranite pokrov (E, Sl. 54), glavni lter (C) in dodatni lter
(D). Zamenjajte, če je potrebno, drugače pa izvedite naslednji
postopek vzdrževanja.
Operite pred lter (B) v sveži negorljivi čistilni tekočini (npr. topli
milnici) in ga dobro osušite. Ko se posuši, prekrijte element z oljem
2T (12 g / 0.42 oz) tako, da ga enakomerno nanesete po površini z
roko.
Očistite glavni (C) in pomožni ltrirni element (D) s stresanjem in
odstranjevanjem prahu z mehko krtačo. V te elemente ne smete
pihati s stisnjenim zrakom.
Zamašen zračni filter je lahko vzrok za nepravilno delovanje
motorja, obrabo notranjih delov motorja, povečano porabo goriva
in zmanjšano moč.
OPOZORILO – Da zagotovite optimalno delovanje motorja,
morate pri ponovnem sestavljanju dobro zatisniti glavni lter
(C) s ključem 19 mm.
Pri uporabi rezalnika v obremenjenem ali agresivnem okolju
je potrebno glavni lter (C) zamenjati ob vsaki tretji menjavi
pred ltra (B).
FILTER GORIVA – Občasno preglejte lter na dovodu goriva. Če je
preveč zamazan, ga zamenjajte (Sl. 55).
SKLOP ZA VŽIGANJE – S pomočjo ščetke ali stisnjenega zraka
očistite hladilne lamele na zaganjaču
(Sl. 56).
MOTOR – Rebra na cilindru morate občasno očistiti s ščetko ali
stisnjenim zrakom (Sl. 58).
Nečistoče, nabrane na cilindru, so lahko
vzrok za nevarno pregrevanje motorja.
Preglejte spodnji del dekompresijskega ventila in odstranite vse
nečistoče, ki bi lahko povzročile, da ventil ostane odprt.
SVEČKA – Občasno preglejte svečko in preverite razmak
elektrod (Sl. 57).
Uporabite svečke NGK BRMR8Y ali svečke drugih
proizvajalcev z enako toplotno vrednostjo.
JERMENVsak dan preverite napetost jermena (gl. str. 89) in ga po
potrebi zamenjajte.
ВОЗДУШНЫЙ ФИЛЬТР – Посл каждых 8 часов работы снимайт
крышку (А, рис. 53) и прдваритльный фильтр (В). Тпрь снимит
крышку (E, рис. 54), главный фильтр (С) и дополнитльный фильтр
(D). Замнит, сли нобходимо, или выполнит слдующи процдуры.
Вымойт прдваритльный фильтр (В) в нгорючй моющй жидкости
(напримр, тплой мыльной вод) и тщатльно высушит го. Смажьт
высушнный элмнт маслом 2Т (12 г / 0,42 oz), равномрно
распрдляя го рукой.
Вычистит элмнт главного фильтра (С) и вспомогатльный элмнт
(D), вытряся их и смахнув пыль при помощи мягкой щточки. Н
чистит эти элмнты сжатым воздухом.
Загрязннный фильтр можт привсти к нравномрной работ
двигатля, износу внутрнних компоннтов двигатля, увличнию
потрблния топлива и снижнию мощности.
ВНИМАНИЕ – Чтобы обспчить оптимальную работу
машины, крпко завинтит главный фильтр (С) при помощи
торцвого гачного ключа 19 мм.
В суровых условиях эксплуатации главный фильтр
(С) нобходимо мнять во врмя каждой тртьй замны
прдваритльного фильтра (В).
ТОПЛИВНЫЙ ФИЛЬТР – Приодичски провряйт топливный
фильтр. Замнит го, сли он сильно загрязнн (рис. 55).
СТАРТЕР – Используйт щтку или сжатый воздух для чистки
внтиляционной рштки стартра (рис. 56).
ДВИГАТЕЛЬ – Рбра цилиндра нобходимо приодичски чистить
при помощи щтки или сжатого воздуха (рис. 58). Скоплни
отложний на цилиндр можт привсти к опасному пргрву
двигатля.
Провряйт основани дкомпрссионного клапана; вычистит всю
грязь, которая можт привсти к блокировк клапана в открытом
положнии.
СВЕЧА ЗАЖИГАНИЯ – Приодичски чистит свчу зажигания и
провряйт элктродный зазор (рис. 57). Используйт свчи NGK
BRMR8Y или свчи других марок с такими ж калильным числом.
РЕМЕНЬ – Ежднвно провряйт натяжни рмня (см. рис. 89) и
замняйт в случа нобходимости.
FILTR POWIETRZA – Co 8 godzin pracy zdjàç pokryw´
(A, Rys. 53) oraz wyjàç filtr wst´pny (B). Zdjàç pokryw´
(E, Rys. 54), g∏ówny filtr (C) oraz filtr dodatkowy (D). W razie
koniecznoÊci wymieniç lub wykonaç nast´pujàce czynnoÊci
serwisowe:
Przemyç filtr wst´pny (B) w niepalnym Êwie˝ym Êrodku
czyszczàcym (np. w ciep∏ej wodzie z myd∏em) i dok∏adnie
osuszyç. Po osuszeniu pokryç r´cznie element olejem
2T (12 g/0,42 uncji), równomiernie go rozprowadzajàc po
powierzchni.
OczyÊciç filtr g∏ówny (C) oraz pomocniczy (D) wstrzàsajàc
i korzystajàc z mi´kkiej szczotki. Nie przedmuchiwaç tych
elementów spr´˝onym powietrzem.
Zablokowany filtr mo˝e spowodowaç nieprawid∏owà prac´
silnika, zu˝ycie jego wewn´trznych cz´Êci oraz zwi´kszenie
zu˝ycia paliwa, a tak˝e zmniejszonà moc.
OSTRZE˚ENIE – Aby zapewniç optymalnà prac´
urzàdzenia nale˝y dokr´ciç filtr g∏ówny (C) kluczem
szeÊciokàtnym 19 mm.
W niesprzyjajàcych warunkach pracy filtr g∏ówny
(C) nale˝y wymieniaç przy ka˝dej trzeciej wymianie
pierwszego filtra wst´pnego (B).
FILTR PALIWA – Okresowo sprawdzaç filtr paliwa. Brudny
wymieniç (Rys. 55)
JEDNOSTKA ROZRUCHOWA – przy pomocy szczotki
lub spr´˝onego powietrza utrzymywaç ˝aluzje ch∏odzàce
rozrusznika w czystoÊci (Rys. 56).
SILNIK – ˚ebra cylindra nale˝y okresowo czyÊciç szczotkà
lub spr´˝onym powietrzem (Rys. 58). Nagromadzenie
zanieczyszczeƒ na cylindrze mo˝e prowadziç do
niebezpiecznego przegrzania si´ silnika.
Sprawdzaç podstaw´ zaworu dekompresyjnego; oczyÊciç
z ewentualnych resztek, które mogà powodowaç niepe∏ne
zamkniecie zaworu.
WIECA ZAP¸ONOWA – CzyÊciç Êwiec´ zap∏onowà oraz
okresowo sprawdzaçprzerw´ mi´dzyelektrodowà (Rys. 57).
Stosowaç NGK BRMR8Y lub ekwiwalent innej marki o takim
samym stopniu termalnym.
PAS – Codziennie sprawdzaç napi´cie pasa (patrz strona 89)
oraz wymieniaç pas w razie koniecznoÊci.

Содержание

Похожие устройства

Скачать