Oleo-Mac GS 260 Инструкция по эксплуатации онлайн [47/68] 91682

Oleo-Mac GS 260 Инструкция по эксплуатации онлайн [47/68] 91682
115
84
H Parafuso de reg. máxima
L Parafuso de reg. ralenti
T – Sistema ralenti
Η Βιδα ρυθμισης μεγιστου
L Βιδα ρυθμισης ρελαντι
Τ – Ρελαντι
H - Vidası maksimum
L - Vidası minimum
T - Vidası ayarı balata
H - Šroub nastavení plného výkonu
L - Šroub nastavení minimálního výkonu
T - Seřizovací šroub otáček volnoběhu
H - Винт рeгулирoвки нa мaксимум
L - Винт рeгулирoвки нa минимум
T - Минимaльный рeжим (хoлoстoгo хoдa)
H - Śruba obrotów maksymalnych
L - Śruba obrotów minimalnych
T - Obroty minimalne
Česky Pуccкий Polski
ÚDRŽBA - PŘEPRAVA
ТЕХНИЧЕCКOЕ OБCЛУЖИВAНИЕ -
ТРAНCПOРТИРOВКA
KONSERWACJA - TRANSPORT
Pro čištění nikdy nepoužívejte palivo.
KARBURÁTOR
ed seřízením karburátoru vyčistěte víko startovacího
zařízení (obr. 80), vzduchový filtr (obr. 81) a zahřejte motor.
Tento motor byl navržen a vyroben v souladu s požadavky
směrnic 97/68/EU, 2002/88/EU i 2006/42/EU. Karburátor
(obr. 84) byl navržen tak, aby umožňoval seřízení šroubů
L a H pouze v rozsahu 1/4 otáčky. Možné seřízení šroubů
L a H v rozsahu 1/4 otáčky bylo stanoveno výrobcem a není
možné je změnit.
UPOZORNĚNÍ! - Nesnažte se šrouby seřídit mimo
povolený rozsah násilím!
Šroub volnoběhu T je seřízený tak, aby umožňoval
bezpečnostní mez mezi volnoběhem motoru a režimem
sepnutí spojky.
Šroub L musí být seřízený tak, aby motor rychle reagoval na
přidání plynu a měl pravidelný chod na volnoběh.
Šroub H musí být seřízený tak, aby motor během řezání
podával plný výkon.
UPOZORNĚNÍ - Na chod motoru mohou mít vliv
změny počasí a nadmořské výšky.
Při řezání pilou nebo při seřizování karburátoru
nesmí v blízkosti pily stát další osoby.
PŘEPRAVA
Noste řetězovou pilu pouze se zastaveným motorem, s lištou
směřující dozadu a řetězem zakrytým krytem (obr. 82).
POZOR - Při přepravě řetězové pily na vozidle zajistěte
řádné a pevné připevnění pily na vozidle pomocí
řemenů. Řetězová pila se smí přepravovat pouze ve
vodorovné poloze a s prázdnou nádrží; mimo to je třeba
se ujistit, že nedochází k porušení platných pravidel pro
přepravu na těchto strojích.
Нe испoльзуйтe тoпливную смeсь для чистки.
КAРБЮРAТOР
Пeрeд рeгулирoвкoй кaрбюрaтoрa oчиститe пускoвoй
шнур (рис.80), вoздушный фильтр (Рис.81) и прoгрeйтe
двигaтeль. Дaнный двигaтeль рaзрaбoтaн и изгoтoвлeн
в сooтвeтствии с дирeктивaми 97/68/EC, 2002/88/EC и
2006/42/EC. Карбюратор (Рис.84) разработан так,
что допускается рeгулирoвка винтов L и H только в
прeдeлaх 1/4 oбoрoтa. Диапазон диaпaзoн рeгулирoвки
винтoв L и H в 1/4 oбoрoта зaдaн изгoтoвитeлeм и eгo
измeнeнию невозможно.
ВНИМAНИЕ! – Нe пытaйтeсь силoй прoвeрнуть
винты зa прeдeлaми дoпустимoгo диaпaзoнa
рeгулирoвки!
Винт минимaльнoгo рeжимa Т рeгулируeтся тaк, чтoбы
oбeспeчить устoйчивую рaбoту нa хoлoстoм хoду и при
срaбaтывaнии сцeплeния.
Винт L дoлжeн быть oтрeгулирoвaн тaк, чтoбы двигaтeль
быстрo рeaгирoвaл нa нaжaтиe рычaгa aксeлeрaтoрa и нe
глoх нa хoлoстых oбoрoтaх.
Винт Н дoлжeн быть oтрeгулирoвaн тaк, чтoбы двигaтeль
вo врeмя пилки рaбoтaл нa мaксимaльных oбoрoтaх.
ВНИМAНИЕ - Нa рaбoту кaрбюрaтoрa мoгут
влиять пoгoдныe услoвия и высoтa нaд урoвнeм
мoря.
Нe пoзвoляйтe, чтoбы пoстoрoнниe лицa
нaхoдились рядoм с пилoй вo врeмя рaбoты или
вo врeмя рeгулирoвки кaрбюрaтoрa.
ТРAНCПOРТИРOВКA
Пeрeнoсить пилу мoжнo тoлькo выключив двигaтeль, рaзвeрнув ee
в стoрoну oт сeбя и нaдeв чeхoл нa цeпь (Рис.82).
ВНИМАНИЕ - При транспортировке цепной пилы
на транспортном средстве, убедитесь, что она
правильно и надежно закреплена в транспортном
средстве при помощи ремней. Цепную пилу следует
транспортировать в горизонтальном положении с
пустым баком, убедившись, что при этом не нарушаются
прочие правила транспортировки соответствующего
оборудования.
Nie używać paliwa (mieszanki) do czyszczenia.
GAŹNIK
Przed regulacją gaênika, oczyścić pokrywę rozrusznika
(Rys. 80), filtr powietrza (Rys. 81) oraz rozgrzać silnik. Silnik
został zaprojektowany i wykonany zgodnie z dyrektywami
97/68/EC, 2002/88/EC i 2006/42/EC. Gaênik (Rys. 84) został
zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwić jedynie
regulację śrub L i H w zakresie 1/4 obrotu. Możliwy
zakres regulacji śrub L oraz H, wynoszący 1/4 obrotu, został
ustawiony fabrycznie i nie można go zmieniać.
UWAGA! - Nie przekręcać śrub poza dostępne pole
regulacyjne!
Śruba T jest tak ustawiona, aby zapewnić margines
bezpieczeństwa między biegiem jałowym a maksymalnym.
Śruba L powinna zostać tak wyregulowana, aby silnik
szybko reagował na gwałtowne przyspieszenia i prawidłowo
pracował na biegu jałowym.
Śruba H powinna być wyregulowana w taki sposób, aby
silnik wykorzystywał swoją maksymalną moc w czasie cięcia.
UWAGA - Zmiany klimatyczne oraz położenie nad
poziomem morza mogą mieć wpływ na parametry
spalania.
Podczas pracy pilarki oraz podczas regulacji silnika
w pobliżu pilarki nie mogą przebywać osoby
postronne.
TRANSPORT
Przenosić pilarkę łańcuchową po wyłączeniu silnika,
prowadnicą odwróconą do tyłu i z założoną osłoną
prowadnicy. (Rys. 82).
UWAGA - Przed transportem pilarki łańcuchowej w
pojeździe należy się upewnić, że jest ona do niego
prawidłowo i solidnie przymocowana pasami. Pilarkę
łańcuchową należy transportować w pozycji poziomej,
z opróżnionym zbiornikiem, ponadto należy się
upewnić, iż nie narusza się obowiązujących przepisów
dotyczących transportu takich urządzeń.

Содержание

H Parafuso de reg máxima L Parafuso de reg ralenti T Sistema ralenti Н 5гоиЬ па51ауеп р1пёЬо уукопи Ь 5гоиЬ па 1ауеш тота1т Ьо уукопи Т Seпzovací 5гоибо1асек уо1поЬёби H Biôa puSgioqç реуютои L Biôa puSpiaqç peXdVTi T PeXdVTi Н ВИНТ регулировки на максимум Ь Винт регулировки на минимум Т Минимальный режим холостого хода H Vidasi maksimum L Vidasi minimum T Vidasi ayari balata Н 5гиЬа obrot6w так5ута1пусЬ Ь 5гиЬа obrot6w т1тта1пусЬ Т ОЬго1у тт1та1пе Cesky Русский Polski ÚDRZBA PREPRAVA ТЕХНИЧЕСКОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ ТРАНСПОРТИРОВКА KONSERWACJA TRANSPORT Pro cisteni nikdy nepouzivejte palivo Не используйте топливную смесь для чистки Nie uzywac paliwa mieszanki do czyszczenia KARBURÄTOR Pred sehzenim karburätoru vycistete viko startovaciho zafizeni obr 80 vzduchovy filtr obr 81 a zahrejte motor Tento motor byl navrzen a vyroben v souladu s pozadavky smernic 97 68 EU 2002 88 EU i 2006 42 EU Karburator obr 84 byl navrzen tak aby umoznoval serizeni sroubu La H pouze v rozsahu 1 4 otäcky Mozne serizeni sroubu L a H v rozsahu 1 4 otäcky bylo stanoveno vyrobcem a neni mozne je zmenit КАРБЮРАТОР Перед регулировкой карбюратора очистите пусковой шнур рис 80 воздушный фильтр Рис 81 и прогрейте двигатель Данный двигатель разработан и изготовлен в соответствии с директивами 9 68 ЕС 2002 88 ЕС и 2006 42 ЕС Карбюратор Рис 84 разработан так что допускается регулировка винтов к и Н только в пределах 1 4 оборота Диапазон диапазон регулировки винтов к и Н в 1 4 оборота задан изготовителем и его изменению невозможно GAZNIK Przed regulacjq gaênika oczyscic pokrywç rozrusznika Rys 80 filtr powietrza Rys 81 oraz rozgrzac silnik Silnik zostal zaprojektowany i wykonany zgodnie z dyrektywami 97 68 EC 2002 88 EC i 2006 42 EC Gaênik Rys 84 zostal zaprojektowany w taki sposób aby umozíiwic jedynie regulacjç srub L i H w zakresie 1 4 obrotu Mozliwy zakres regulacji srub L oraz H wynoszqcy 1 4 obrotu zostal ustawiony fabrycznie i nie mozna go zmieniac UPOZORNENi Nesnazte povoleny rozsah näsilim se srouby seridit mimo Sroub volnobehu T je serizeny tak aby umoznoval bezpecnostni mez mezi volnobehem motoru a rezimem sepnuti spojky Sroub L musi byt serizeny tak aby motor rychle reagoval na pridäni plynu a mel pravidelny chod na volnobeh Sroub H musi byt serizeny tak aby motor behem rezäni podäval plny vykon UPOZORNENI Na chod motoru mohou mit vliv zmeny pocasi a nadmorske vysky Pri rezäni pilou nebo pri serizoväni karburätoru nesmi v blizkosti pily stät dalsi osoby PREPRAVA Noste retezovou pilu pouze se zastavenym motorem s listou smerujici dozadu a retezem zakrytym krytem obr 82 POZOR Pri preprave retezove pily na vozidle zajistete rädne a pevne pripevneni pily na vozidle pomoci femenü Retezovä pila se smi pfepravovat pouze ve vodorovne poloze a s präzdnou nädrzi mimo tojetreba se ujistit ze nedochäzi k poruseni platnych pravidel pro pfepravu na techto strojich ВНИМАНИЕ Не пытайтесь силой винты за пределами допустимого регулировки UWAGA Nie przekrçcac srub poza dostçpne pole regulacyjne провернуть диапазона Винт минимального режима Т регулируется так чтобы обеспечить устойчивую работу на холостом ходу и при срабатывании сцепления Винт I должен быть отрегулирован так чтобы двигатель быстро реагировал на нажатие рычага акселератора и не глох на холостых оборотах Винт Н должен быть отрегулирован так чтобы двигатель во время пилки работал на максимальных оборотах ВНИМАНИЕ На работу карбюратора могут влиять погодные условия и высота над уровнем моря Не позволяйте чтобы посторонние лица находились рядом с пилой во время работы или во время регулировки карбюратора ТРАНСПОРТИРОВКА Переносить пилу можно только выключив двигатель развернув ее в сторону от себя и надев чехол на цепь Рис 82 ВНИМАНИЕ При транспортировке цепной пилы на транспортном средстве убедитесь что она правильно и надежно закреплена в транспортном средстве при помощи ремней Цепную пилу следует транспортировать в горизонтальном положении с пустым баком убедившись что при этом не нарушаются прочие правила транспортировки соответствующего оборудования Sruba T jest tak ustawiona aby zapewnic margines bezpieczenstwa miçdzy biegiem jalowym a maksymalnym Sruba L powinna zostac tak wyregulowana aby silnik szybko reagowal na gwaltowne przyspieszenia i prawidlowo pracowal na biegu jalowym Sruba H powinna byc wyregulowana w taki sposób aby silnik wykorzystywal swojq maksymalnq moc w czasie ciçcia A UWAGA Zmiany klimatyczne oraz polozenie nad poziomem morza mogq miec wplyw na parametry spalania Podczas pracy pilarki oraz podczas regulacji silnika w poblizu pilarki nie mogq przebywac osoby postronne TRANSPORT Przenosic pilarkç lancuchowq prowadnicq odwróconq do tylu prowadnicy Rys 82 po i z wylqczeniu zalozonq silnika oslonq UWAGA Przed transportem pilarki lancuchowej w pojezdzie nalezy siç upewnic ze jest ona do niego Cjrawidlowo i soíidnie przymocowana pasami Pilarkç ancuchowq nalezy transportowac w pozycji poziomej z opróznionym zbiornikiem ponadto nalezy siç upewnic iz nie narusza siç obowiqzuj cych przepisów dotyczqcych transportu takich urzqdzen 115

Скачать