Efco MZ 2030 [27/56] Spuštění пуcк rozruch

Efco MZ 2030 [27/56] Spuštění пуcк rozruch
83
Česky Pуccкий Polski
SPUŠTĚNÍ ПУCК ROZRUCH
Práce ve vysoké nadmořské výšce
Ve vysoké nadmořské výšce bude standardní směs vzduchu a
paliva příliš bohatá. Výkon se sníží a spotřeba paliva zvýší.
Výkon ve vysoké nadmořské výšce lze zlepšit zvláštní úpravou
karburátoru. Jestliže stále pracujete s motorem ve vyšší
nadmořské výšce než je 1500 m nad hladinou moře, nechte si u
svého autorizovaného prodejce provést upravu karburátoru.
I s vhodným vstřikováním karburátoru se koňské síly motoru
sníží přibližně o 3,5 % na každých 300 nadmořské výšky. Vliv
nadmořské výšky na koňské síly bude ještě větší, jestliže
nebude provedena žádná úprava karburátoru.
VAROVÁNÍ: Provoz motoru v nižší nadmořské výšce,
než na kterou je vstřikování karburátoru seřízeno,
může mít za následek snížený výkon, přehřátí, a
závažné poškození motoru způsobené nadměrně
chudou směsí vzduchu a paliva.
Záběh motoru
Motor dosáhne maximálního výkonu za 5-8 hodin provozu.
V období záběhu nenechávejte nástroj zbytečně běžet na plný
plyn, protože by se nadměrně provozně zatěžoval.
Obtížné spouštění (nebo spouštění zahlceného motoru)
Pokud motor nenaskočí ani po 10 tazích za startovací lanko,
může být zahlcený přílišným množstvím paliva. Přebytečné
palivo lze ze zahlcených motorů odstranit výše uvedeným
postupem pro startování teplého motoru. Dbejte na to, aby
vypínač byl v poloze I. Možná, že budete muset zatáhnout
za startovací lanko mnohokrát podle toho, nakolik je motor
zahlcený.
Motor je zahlcený
- Nastavte vypínač Zap/Vyp na STOP.
- Odšroubujte šroub na krytu (1, obr. 39, strana 65).
- Odstraňte kryt (2).
- Vsuňte vhodný nástroj do sedla zapalovací svíčky
(3, obr. 40).
- Pákou sedlo zapalovací svíčky odstraňte.
- Vyšroubujte a vysušte zapalovací svíčku.
- Otevřete úplně ovladač plynu.
- Několikrát zatáhněte za lanko, aby se spalovací komora
vyčistila.
- Zapalovací svíčku vložte zpět a připojte sedlo zapalovací
svíčky, pevně ho stlačte - znovu sestavte další díly.
- Přesuňte vypínač Zap/Vyp do polohy I, startování.
- Páčku sytiče nastavte do polohy OTEVŘENO (OPEN), i když
je motor studený.
- Nyní nastartujte motor.
Работа на большой высоте
На большой высоте стандартная карбюраторная топливно-
воздушная смесь окажется слишком обогащенной. При
этом снижаются характеристики двигателя и возрастает
расход топлива.
Характеристики двигателя на большой высоте
могут быть улучшены с помощью соответствующей
модификации карбюратора. Если Вы всегда работаете
на высоте, превышающей 1500 м над уровнем моря,
поручите выполнение этой модификации карбюратора
обслуживающему Вас авторизованному дилеру.
Даже при выполнении соответствующей модификации
карбюратора мощность двигателя будет падать на 3,5%
на каждые 300 м увеличения высоты. При отсутствии
модификации карбюратора влияние высоты на мощность
двигателя будет еще большим.
ПРЕДОСТЕРЕЖЕНИЕ: Эксплуатация двигателя
на высоте меньшей, чем та, для которой была
выполнена модификация карбюратора, может
привести к понижению его характеристик,
перегреву и серьезному повреждению двигателя,
вызванному чрезвычайно обедненной воздушно-
топливной смесью.
Обкатка двигателя
Двигатель развивает максимальную мощность после 5-8
часов работы.
Во время обкатки не заставляйте машину работать
вхолостую с полностью открытым дросселем во избежание
создания чрезмерной нагрузки.
Проблемный запуск (или запуск залитого двигателя)
Если после 10 рывков шнура стартера двигатель не
запустился, это означает, что он может быть залит
топливом. Излишки топлива из залитого двигателя
можно удалить, выполнив вышеописанную процедуру
запуска прогретого двигателя. Убедитесь, что выключатель
находится в положении I (Вкл). При запуске может
потребоваться многократное дергание за шнур стартера,
число рывков будет зависеть от того, насколько сильно
двигатель залит топливом.
Двигатель залит топливом
- Установите переключатель в положение СТОП (STOP).
- Открутите винт крышки (1, Рис. 39, Cтр. 65).
- Снимите крышку (2).
- Подденьте подходящий инструмент под колпак свечи
зажигания (3, Рис. 40).
- Снимите колпак свечи.
- Отвинтите и снимите свечу зажигания.
- Широко откройте дроссельную заслонку.
- Несколько раз дерните за шнур стартера, чтобы
очистить камеру сгорания.
- Установите на место свечу зажигания, установите колпак
и сильно нажмите на него затем установите на место
остальные детали.
- Установите выключатель в I - положение пуска.
- Установите рычаг воздушной заслонки в положение
Открыто (OPEN), даже если двигатель еще не прогрет.
- Теперь запустите двигатель.
Praca na dużych wysokościach
Na dużych wysokościach standardowa mieszanka powietrza
z paliwem jest zbyt bogata. Spada wydajność i zwiększa się
zużycie paliwa.
Wydajność na dużych wysokościach można poprawić poprzez
dokonanie pewnych mody kacji gaźnika. Jeśli silnik pracuje
zawsze na wysokościach powyżej 1500 m n.p.m., należy
skontaktować się z autoryzowanym dealerem  rmy w celu
dokonania tych mody kacji.
Nawet przy odpowiednim rozpylaniu paliwa przez gaźnik, moc
silnika spada o około 3,5% na każde 300 m wzrostu wysokości.
Jednak, jeśli nie dokona się mody kacji gaźnika, spadek mocy
będzie znacznie większy.
PRZESTROGA: Praca silnika na mniejszych
wysokościach niż te, do których przystosowany został
gaźnik, może powodować obniżenie wydajności,
przegrzewanie się i poważne uszkodzenia silnika na
skutek zbyt ubogiej mieszanki paliwa z powietrzem.
Docieranie silnika
Silnik osiąga maksymalną moc po 58 godzinach pracy.
W tym czasie, gdy silnik się dociera, nie należy dopuszczać do
pracy urządzenia na obrotach jałowych przy pełnym otwarciu
przepustnicy w celu uniknięcia nadmiernego obciążenia.
Trudności z rozruchem (lub uruchamianie zalanego
silnika)
Jeśli silnik nie uruchomił się po 10 pociągnięciach, może b
zalany zbyt dużą ilością paliwa. Z zalanego silnika można
usunąć nadmiar paliwa, postępując zgodnie z opisaną poniżej
procedurą. Należy się upewnić, że przełącznik wł./wył. jest w
pozycji I (WŁĄCZENIA). W zależności od stopnia zalania silnika
rozruch może wymagać wielu pociągnięć linki rozrusznika.
Silnik jest zalany
- Ustawić przełącznik wł./wył w pozycji ZATRZYMANIA
(STOP).
- Odkręcić śrubę na pokrywie (1, rys. 39, str. 65).
- Zdjąć pokry(2).
- Zaczepić odpowiednie narzędzie o fajkę świecy zapłonowej
(3, rys. 40).
- Podważyć i wyjąć fajkę ze świecą zapłonową.
- Odkręcić i osuszyć świecę zapłonową.
- Szeroko otworzyć przepustnicę.
- Kilka razy pociągnąć linkę rozrusznika w celu opróżnienia
komory spalania.
- Ponownie zamocować świecę zapłonową i podłączyć
fajkę, naciskając ją mocno w dół. Zamontować pozostałe
elementy.
- Ustawić przełącznik wł./wył. w pozycji uruchamiania.
- Ustawić dźwignię ssania w pozycji OTWARCIA (OPEN)
nawet jeśli silnik jest zimny.
- Uruchomić silnik.

Содержание

Скачать